مزایای درب اتوماتیک شیشه ای
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

درب اتوماتیک  شیشه ای و مزایای آن

 

 

 

درب اتوماتیک  شیشه ای مزایایی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 مزیت اولی که  درب اتوماتیک  شیشه ای می تواند برای شما داشته باشد این است که این درب اتوماتیک  بر روی نمای ساختمان تاثیر می گذارد و نمای خارجی فروشگاه مورد نظر را بسیار شیک و با جلوه نمایش می دهد .

 

 همین ظاهر جذاب این درب اتوماتیک  مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه می کشاند و جذب میکند و این سبب افزایش مشتری و خریدار یعنی افزایش سود برای شما می شود.

 

زیرا هر کدام از این بازدیدکننده ها ممکن است روزی به مشتریان ثابت و همیشگی محصولات شما تبدیل شوند و تصمیم آنها برای خرید هر چه بیشتر از محصولات افزایش یابد .

 

ظاهر درب اتوماتیک   در افکار مشتریان بسیار موثر است و اگر نمای بیرونی فروشگاه شما با این درب اتوماتیک  بروز و جذاب و جدید باشد .

 

مشتریان و بازدید کنندگان ترجیح می دهند که اجناسی را که احتیاج دارند از فروشگاه شما تهیه کنند به جای این که به طرف رقبا رفته و از انان خرید کنند

 

 

 

از مزیت های دیگر درب اتوماتیک  این است که دربهای اتوماتیک  دسترسی یافتن به فروشگاه را در مقایسه با دربهای معمولی آسان تر میکنند .

 

شاید این مسئله کوچکی به نظر برسد ولی اهمیت این موضوع بیشتر زمانی به چشم می آید که مشتریان زیاد خرید کرده باشند و دو دست انان پر از وسایل باشد یا مثلا مشتری از نظر سلامت جسمی ناتوانی داشته باشد یا مشتریان جزء والدینی باشند که کودکان کوچکشان را در کالسکه ای گذاشته اند و دیگر دست انان برای گشودن و یا بستن درب آزاد نیست .

 

 این افراد کسانی هستند که از درب اتوماتیک  خیلی استقبال خواهند کرد و ترجیح می دهند به جای درب معمولی از درب اتوماتیک  استفاده کنند .

 





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: